Morkekik ya çok teşekkür ederim. Aynı benim oğlumun da öyle dışarıdan biri asla anlamıyor çok hafif düzeyde. Şu an 1 yaşında, tamamen geçmiş değil. Zamanla geçer, yürüdüğünde vücudu tam dik olacak kendi kendini tedavi edecek dedi doktorumuz ama ister istemez endişe ediyorum. Tamamen geçmesine de çok sevindim. Maşallah 🧿