Bgm09 bunu yaşayarak göreceksiniz ..normalde doğum öncesi okula başlatma tavsiye ediliyor ki tam da sizin bahsettiğiniz gibi çocuğun aklı evde kalmasın, kardeşim oldu beni gönderdiler gibi gibi durumlar olmasın..ben oğlumu 3 yaşında kardeşinin doğumuna 3 ay kala başlatmıştım böyle bir sorun yaşamadım..inşallah siz de yaşamazsınız..okulu severse eğer ve size çok bağımlı bir çocuk değilse sorun olmayacaktır diye düşünüyorum