bikerem Mommy_ bugun zaradan 4 takim kislik 5 takim yazlik aldim,begendikleriniz bunlardansa net beden soyleyebilirim. Oglum 23 aylik ve ¾ ve ⅘ yas aldim. Yazliklar bj dahaki yaz icin oldugundan 4-5 tercih ettim,
YeniAnneIstanbul Epifenomen-gkc ben bu kalip isaretlerine gore alisveri yaptigimda hic tutmamisti 🙈 ama ustunde en az bir 10 yil gecmistir belki son yıllarda artik tuttuyorsa bilmiyorum 😊 tekrar bir sans verebilirim 😃
Cansuuu8 Mommy_ ben çoğunluk la zara dan alıyorum ve bazı modelleri çok saçma bir şekilde büyük oluyor bu yüzden avm ye gidip bakarak alıyorum maalesef çocuk ürünleri öyle
Pineapple20 Mommy_ üstler bi beden büyük alınabilir normal kalıplar. Oversize üst tam beden alın. Alt mutlaka küçük beden alın çok büyük oluyor
Prensescilek Mommy_ lcw kalıp olarak genelde dar oluyor , Zara genel olarak tam kalıp aslında. Ama mesela sweatshirtleri genelde owersize . Tam bedeni almanızı öneririm