oglumherseyim5 gerçekten içiniz baya doluymuş bi an kendimi sizde gördüm diyebilirim bizde 9 aylıgız bu 9 ay agzımdan burnumdan geldi asla hiç bir yere cıkamıyorum evde yapmadıgım sebeklik kalmıyor 5 dk durmuyor oturmuyor sürekli kucak ne kimse gelebiliyor ne biz gidebiliyoruz gitsek bile rezil olup geri dönüyoruz yalnız değilsiniz sabır sabır demekten baska caremiz yok evet çok zor çok iyi anlayabiliyorum ama elbet büyüyecekler.. 😔🙏🏻🫶 Kendinizi yıpratmayın bende çok aglıyorum ama olan bize oluyor güçlü olmamız lazım , sabır geçicek🌸