Bizde dün vurulduk iğne 3 tane :(( Allah yardımcınız olsun biraz zor geçiyo huysuz oluyorlar benden tavsiye gitmeden önce ağrı kesici ateş düşürücü ne kullanıyorsanız onu verin çok yoruluyorlar çünkü ağlarken 😩 bizimde öyleydi cuma açmışlar aşı günümüz geçmişti cumayı bekledik.