Hlyslh daha çok küçük ya.Anne sütü alıyorsa eğer yeterli zaten.Doktorumuz da zaten önermiyordu hatta bir ara 4 yaş öncesi onermiyorum gerekmedikce demişti . Suan kızım 27 aylik daha hiç balık yağı kullanmadık, kendisine tekrar danışınmayi planlıyorum.