Ankakusu35 Yusufunannesi97 güzeldi çok pahalandı ama molfixle aynı seviyeye geldi bende molfixe geçiş yaptım
eylul19 Yusufunannesi97 herkes memnun dıye denıyeyım dedım .sızdırdı bır daha almadım sleepy devam ettm
serife1204 Yusufunannesi97 ben kullandım pişik falan yapmadı ama cirtlarinin olduğu kısım hiç esnek degil o yüzdende sızdırma olmustu kesinlikle sleepy yada baby turco öneririm herhangi bir pişik durumunuz yoksa
Asinaaa Bir ara kullandım ama memnun kalmadım sidik kokusu yapıyordu en ufak bir çiş yapsa sannki saatlerdir bezi değişmemiş gibi kokuyordu memnun kalmadım
Mery1 Ben kullanıyorum çok memnunım pişikte yapmadı cok uzun süre tutmadıgım muddetce sızıntı da yapmadı . Araştırmadım ama şuanda en uygunu bu diye biliyorum 4 numara 44 tanesine 78 tl miydi neydi .