Canım merak etme biraz büyüsün alışacak benimde göğüs ucum yoktu kızım sol göğsümü daha rahat tutardı zamanla zamanla alıştı şimdi cok cok çekiyor bebeğin karnı doyup biraz daha sakinleştikten sonra sağ göğsünü ver her zaman sakinken,vazgeçme sürekli denemeye çalış öyle öyle alışacak birde memeni c pozisyonunda tut daha rahat tutuyorlar o şekilde ben birde emzirmeden önce pompayla çekip uç çıkartıyordum o şekilde bebeğimi memeye koyuyordum hemen daha bebeğin çok küçük böyle yöntemlerle alıştırabilirsin inşallah ben öyle alıştırmıştım moralini bozma sakın