2 aylık bebeğime geçen hafta mama aldik acaba doymuyor mu diye. Mamayı açtıktan 2 3 gün sonra da pompa aldım, emmedigi zamanlarda süt sagip koyuyorum dolaba. Emip doymadigi zamanlarda da yine sutumden veriyorum ama mamayi açtığım için cope gitmesin diye günde 1 2 defa da mama veriyorum. Ama dolapta sütler dururken mama verince de vicdan yapıyorum. Siz olsanız mama mi verirdiniz cope gitmesin sırf diye süt mü?