Burda okudum yine aklıma takıldı pimpiriklendim.. duyu bütünleme sorunu olan bebekker banyo yaoarken ağlar diyordu bizimki son zamanlarda hep ağlıyor banyoda bir de çok hareketli oyujcajakriyla pek ilgilenmiyor oyuncaklari pek amacına uygun oynamıyor. Yunurta eşleme var mesela onları alıp atıyor şekillerini gösteriyorum ona göre eşlesin diye ama yok..yine halka sıralama çubuğuna halkalsri büyükten küçüğe pek sıralamiyir rastgele koyuyor..cimene fln basmada sorun yok
Bir de gebel olarak huysuz mizmiz okurlar yazıyordu bizimki öyle uyku sorunları da var..sundan dolayı da aklıma takıldı eltimin bebeği oturup oyun oynuyor bizimkinden 4 5 ay buyuk. Amacsizca dolaşırsa diyor bi de bizimki öyle ama gerçi keşfetme amaçlı dolaşıyor bebekker her bebek boyke dolaşır..16 aylık bu arada..aklim takılıyor