Betul-08 geçen sene gidiyodum ama bebeği sokmadım. İlk 6 ay aşıları tamamlanmadığı için doktorlar girdirmeyin diyor. Zaten denizler şu sıralar hastalık yuvası gibi. Şimdi 1 yaşında kimsenin olmadığı temiz yerlerde sokuyorum. Halk plajına giydirmiyorum. Her giren hasta çünkü salgın var