Alka Mrve1906 doktorum 6 aydan sonra doğal bir boyayla boyayabilirisn demişti . Ama şöyle diyim boyatan hemde en kotu boyalarla hamileyken doğduğunda felan sürekli boyatan arkadaşlarım var. Bişede olmadı. Tabi içini bilemeyiz .😅😅