ipekk05 Bende de vardı yaklaşık 5 sene oldu sabahları uyandığımda ağzımı açamıyordum çene kemiklerim o kadar ağrıyordu ki kahvaltı falan etmek işkence gibiydi.
Gece plağı yaptırdım dişçim gündüzleri de mümkünse tak geceleri mutlaka aksatma dedi plağımın halini görseniz o kadar sıkıyorum ki çizilmiş yamulmuş yeniden yaptıracağım müsait bir zamanda.
Ağız ölçünüzü alıp öyle yapıyorlar o plağı.