Bebeğim 25 günlük henüz. Ama doğduğundan beri çok zor uyutuyorum. Uyuyunca güzel uyuyor onda sıkıntı yok ama uykuya geçişi o kadar zor ki. 10-12 gün önce pişik oldu o zamandan beri memeden başka yerde asla uyumuyor. Sorunum şöyle ki; emiyor doyuyor doyduktan sonra gözler gidiyor ama sonra huzursuzlanmaya başlıyor. bağırıyor çığlık atıyor, meme ağzındayken memeyi arıyor. Emince duruluyor sonra bırakıp tekrar ağlamaya huzursuzlanmaya başlıyor. Sürekli bi aranma halinde. Bu süreç 30-40 dk sürüyor ve ben gerçekten çok yoruluyorum. Ne yapabilirim ya da neden böyle oluyor bi fikriniz var mı?