gulsum11 Kızlar merhaba 31 gün önce sezeryan oldum 3-4 gündür kanamam bitti fakat sarı akıntı halinde geliyo abdest almam gerekir mi yoksa kanamam devam mı ediyo abdestsiz de gezmek istemiyorum bilgisi olan var mı