Madampollyanna Bebeğim rotavirus ve menenjit asisi oldu ama 3 gündür kaka yapmıyor. Bu normal mi ,benzer durum yaşayan var mi
Selimuz2022 Madampollyanna rota yaptırmıştık geçen ay 5 gün yapmamıştı ama normal sanırım bazıları ishal oluyo bazılarında da böyle ben 1 kaşık zeytinyağ vermiştim 2 3 gün sonra baktım yapmıyo zeytinyağ verip biraz bekleyip lavaboya götürdüm bacaklarını kendime çektim yaptı kakasını 😀
berenkus_ Madampollyanna rota aşısı hafif ishal yapabilir ama kabızlık yapmaz sadece anne sütü alıyorsa 15 gune hatta 20 gune kadar bile sorun olmaz
Selimuz2022 Madampollyanna benimki sadece anne sütü alıyor o yüzden endişe etmedim yani bi sorun olduğunu sanmıyorum ama sağlık ocağına gidebilirsin pazartesi bir şey yazarlar