Ayazmom1 Fatmanurdmn bebeğe göre değişkenlik gösterir ama mamanın kalori değerini arttırmak istiyorsanız zeytinyağı ekleyin
Serpilctn Ayazmom1 bnde haftada bir ekliyorum doktorum önerdi kabız olmaması için bi çay kaşığı ekle dedi
Byznrzmr Sma aşırı güzel bi mama ama benim bebeğimi kabız yapıyor ama kilo alımı güzel biz şuan aptamil kullanıyoruz oda güzel kabızlık yok kilo alımı güzel ilerliyor 10 aylık olduk biz 😀 3 aydır aptamil kullanıyorum memnunum
Byznrzmr FMED evet biz 3 numara kullanıyoruz şuan zaten ay ay kullanmanız gereken numaralar üzerinde yazıyor