Marselinannesi Bir günlüğüne baba olsam saatlerce duş alırım, tuvalette kalırım. Rahat rahat sabaha kadar uyurum 😂 Bir günlüğüne baba olsanız ne yapardınız?
Lulemom Marselinannesi yok valla ben şuan anne olmaktan mutluyum 😄 babası evdeyse zaten kızım beni görmüyor. Babası da 4 gün çalışıyor 4 gün evde. Çok sorun olmuyo idare ediyorum 4 güncükte 🤣
Ececan2006 Marselinannesi arabaya atlayip 2 gun bir yere tatile giderim diycem dee ben cok ozlerim bebegimiii 🥲
JUTENYA Marselinannesi yemeğimi yiyip uzanırdım arada çocuklar la oynardım sonrada sabaha kadar uyurdum ( biz evdeki babayıda uyutmuyoruz o ayrı) 🥴🥴
joyfulmom Babaların işi kolay mı? Yani ben hiç öyle düşünmüyorum da. Çalışmak insanlarla uğraşmak daha zor eve geldikleri zamanda bırakın dinlensinler abartmayın lütfen.
Marselinannesi joyfulmom valla ben biyandan çalışıp (kendi kliniğim var) biyandan da herşeyş yapıyorum. Bence insanı iş hayatı yormuyor asıl ev işi, bitmeyen bulaşık çamaşır, çocuk ve uykusuzluk yoruyor.
Serpilctn Marselinannesi baba olsaydım rahat rahat yemegimi yerdim tek elle yemek zorunda kalmazdim😐 öğlene kadar uyurdum , saatlerce duşun altında kalırdım
Marselinannesi Serpilctn öğlene kadar uyumak mı ahhh ben 7-8 saat deliksiz uyusam varya zıpkın gibi olurum 😂
ecerbatu Marselinannesi bol bol netflixden dizi izlerim bu gece ne yemek var diye sorarım saatlerce kahvaltı yaparım çöküp alışveriş yaparım şu an markete bile gitmek eğlenceli olurdu benimki bunları yapıyor rahat rahat 😂🤣
Serpilctn Marselinannesi he valla öğlene kadar kalkmazdim yataktan uykum gelmese bile boş boş uzanirdim yatakta 😀