Kızlar oğlum 26 aylık nerdeyse bir buçuk ay önce başladık tuvalet eğitimine, kakasını tuvalete yapıyor ama çişini bir türlü söylemiyor. Ben de çok yorulduğumu hissettim artık başa çıkamıyorum. Ve geri beze dönmek istiyorum. Kendi rahatsız olup söyleyene kadar da bir daha denemeyi dusnmuyorum ama bilmiyorum doğru olan nedir .siz ne düşünüyorsunuz