Kızlar merhaba benim çocuğum da dahil bu aralar oldukça yaygın bir cilt hastalığı var ve kimse tam olarak tanım koyamıyor kimi el ayak diyor kimi enfeksiyon kimi de uyuz bu şekilde olup atlatan arkadaşlar tecrübelerinizi yazar mısınız bizimde var ve malesef 8ci doktor a gitmemize rağmen tam olarak bi tehşiz konulamadı