Berbatbiryer0_ resimden bir şey anlamadım, ortada figüre benzeyen bir şey göremediğim için ama hırçınlığı tam konuşamadığı içindir, bunun için konuşma dil terapistine gitmeniz iyi olacaktır, 3 yaş sonrası çocuğun konuşamaması sorun olarak görülüyor, umarım herley normale döner 🙏🏻