Bebeğim iki aylıktı hızlı tren ile Konya’dan istanbula gittim çok zor bir deneyim oldu. Bebeğim korktu çığlık çığlığa bağırdı ve ağladı susturamadim herkes bana baktı ne yapacağımı bilemedim bir tane hanımefendi geldi yardımcı oldu tecrübeli tabi birlikte susturduk tam iki saat sürdü bu mücadele en sonunda memeyi tutturdum ve üç saat boyunca ağzında memem ile İstanbul’a vardık. Göğsüm açıldı göründü düşünemedim herkesin önünde emzirmek zorunda kalmıştım o hanımefendinin koltuğu daha tıp köşede idi o yerini verdi ve rahatça emzirerek gittim. Trenden inerken puset ve valiz zorlandim bir beyfendi yardımcı oldu. Yani tek başına ben çok zor bir deneyim yaşadım. 🤷