kuzeyyildizi_ Beyzaevren ben içiyorum bebeğim 9 aylık ilk 3 4 ay gaz yapar düşüncesiyle icmemistim ama
nazlimom_ Beyzaevren içiyorum kendisi 3,5 aylıkken bitti gazı bende 3,5 a yakın içmeye başlamıştım gazı olunca gene oluyodu zaten simdi 5 ay 5 günlüğüzz yarım bardak içiyordum sonradan çoğalttm😀
FerdAzraMira Beyzaevren 5 aylık olduk haala içemiyorum ilk gün ki gibi o gaz yapar bu gaz yapar havasındayım
3bebe1ana Beyzaevren ilk doğumd bebeğim 6 aylık olana kadar içmemiştim canım çok çekiyordu yengem iç artık ek gıdaya geçti bebeğin çok fazla gaz yapmaz dedi içtim o zamandan beri içiyordum 2.doğumda kızım ilk 3 ay kolikti 4.ayda canım çekince içmek istedim çar bardağı kadar içtim gaz olmadı şimdi 25 günlük bebeğim eşim her gece kola alır gelir bağımlısı gibi bişeyiz diyebiliriz 2 gün önce dayanamayıp 2 yudum falan aldım şükür bişey olmadı
[silindi] Canniball Bebeğe bi etkisi var mı kaç aylık? Benim ki daha 2 aylık ama canım çekiyor içmek istiyorum
[silindi] Zeynepsametaras İçmiyorum şuan da ama bu aralar canım çok çekiyo bu gidişle içicem, bebeğim daha 2 aylık ama
Canniball [silindi] 2,5 aylık ama çok içmiyorum ben günde 2-3 tane emzirdikten sonra içiyorum sonra 1,5-2 saat emzirmemeye özen gösteriyorum. Bu şekilde bir sorun olacağını düşünmüyorum. Ama yine de vicdanım pek rahat değil☹️