Kızlar dişçi fobim var resmen bugüne kadar daha hiç dişime bi işlem yaptırma gereği olmadı ama kök dişim ortadan biraz delinmiş bu aralar yemek yiyemiyorum orayla zınklıyor büyük ihtimal dolgu yapcaklar ama korkuyorum cok acımasından bide emziriyorum napıcam bilmiyorum