ilyestaa Mama icilip icilmedigini nerden anlıyor mesela ? 😂😂
senin kadar zekası vardır herhalde ordan anlıyordur bence 🧟♂️
Evet hastanede yenidoğan hemşireleri hiç içmediyse dışarıda 2 saate kadar bile bekletebileceğimizi söylemişti ama ben de bekletmedim genelde..hiç içilmemişse dolapta da 24 saat boyunca bekletileceğine dair bilgiler vardı 👇🏻
yagmursen 24 saat bozdolabında saklayabiliyorsunuz, fakat hemen hazırlanıp koyulması lazım. Azcık bile vermeye calıstıysanız 1 saat icinde içmezde dökülmeli.
Bu hanımefendi de yazmış mesela aynı bilgiyi 😊☝🏻