Hatis benim bebeğim 2 ay 13 günlük bu salı aşıları yapılacaktı grip oldu doktorumuz yaptırmayın dedi izin vermedi daha sonra yaptırabilirsiniz dedi sağlık ocağındaki ebede problem olmaz 3 eylülde yapabiliriz dedi o zaman 3 aylık olmasına 8 gün kalmış olacak problem olsa doktor ve ebe söylerdi diye düşünüyorum içiniz ferah olsun🙏