Guler1114 Kızım konuşmuyor otizm mi postu degil. Herseyi anlıyor kendi yemek yiyor artık yavaş yavaş 20 aylık. Çizgi film izletmedim sürekli konuştum ama sadece baba mama vak vak hav hav diyor. Okadar masal okudum ama henüz bu durumda öneriniz var mi ? :)
Dedimolabilir Guler1114 cevre cok onemli. Kizim 19 aylik koye gittik ordaki cocuklarla konustu ve suan kelimesi cok iyi. Eltimin ogluda koyde konusmaya basladi 3 yasinda. Yani dicem o ki cevre arkadas cocuk onemli.
A2B4 Guler1114 Canım bir dil terapistine gitmeni öneririm.benim yegene benziyor.geçikmis konuşma.aynen otizm degil.geç kalma