Oğlum şu an tam iki aylık😍 ama beni emzik gibi kullanıyor
Ağlama krizleri tutuyor sürekli vakit geçirmek uyku dalmak için memeyi kullanıyor
Emzik de almıyor
Buna nasıl çare bulabilirim
Doktorumuz üç aydan sonra dikkati dağılacak yalayabilirsiniz diyo ama
Sizden fikir ve tavsiye almayı çok isterim 🙏