Esra5461 8 aylıkken kızımında koluna bir fincan kaynar kahve dökülmüştü hemen yanık merkezine gittik sardılar kolunu ertesi günü gittiğimizdede çinko içeren bişey kıydular ve sardılar on gün boyunca sarılı durucak dediler on gün sonra gittiğimizde açtılar sargısını ve büyük oranda kızarıklığı falan geçmişti hemen banyo yaptırabilirsin demişlerdi çok geçmiş olsun çok kötü bir süreçti