Kızlar bebeğim 5 aylık 2 gündür ateşli ne yaptıysak geçmedi serum da takıldı yine aynı, doktorumuz dolven verdi , ama 6 ay öncesi kullanılmıyormus doktor kilosuna göre kullanabilir kilosu yüksek dedi aranizda kullanan var mı.
Bu arada calpol kullandım yine düşmedi ıslak bez yaptım düşmedi ara sıra düşüp çıkıyor lütfen bildiğiniz bişey var sa yazın