Ya bu bir aşı değil mi sonuçta bu zehirli ishal ölüm varya ucunda parası olmayan durumu iyi olmayan aileler var bu bir dünya sağlık örgütlerinin ortaya koyduğu bir salgın hastalık zehirli ishal nasıl isteğe bağlı olup isteyen parayla alıp yapabilir der bu devlet tarafından mecburi yapılan aşı olmalı her bir aşı için 750 TL toplamda 1500 TL ödenen aşı olamaz insafsızlık hangi vicdan bunu kabul eder