Kızlar siz bu sıcak yaz günlerinde mamayı nerede muhafaza ediyorsunuz ben birkaç gündür kullanıyorum sma’nın mamasını bugün pencerenin önünden alayım derken tenekesi resmen ısınmıştı uzdolabına koysam bir sıkıntı olur ?mu internetten baktım koyulmaz diyorlar siz nasıl muhafaza ediyorsunuz acaba Bizim ev çok sıcak bu arada