Denizpasam Ayda 1 kere bulaşık makinesi temizleyici kullanıyorum mutlaka. Ağzını tam kapatmam birde salataya limon falan sıktıysam atmam bardak teline saplarım. Çekirdeklerini ayıklamak önemli ama yoksa pervaneleri tıkıyor. 1 kere kullanıyorum limonuda atıyorum. Ama baya koku engelliyor