Elisamlila geçmiş olsun,benim kızım olmuştu ondan bana geçmişti. Olduğunda 18 aylıktı emiyordu. Yine de ellerimi sabunlu suyla yıkayarak ve maske takarak emzirmiştim. Sürekli C vitamini almaya çalışmıştım. Meyve ıhlamur bunları çok tüketmeye çalışın. Kızımda zaten vitamin alıyordu,bol sıvı verdim. 3 gün ateş oldu dirençli değildi ilaçlarla düşüyordu şükür. Bende bir nezle gibi olmuştum tek başımaydım kimseye ihtiyacım olmadan atlattık kızımla şükür. Allah kimseye yaşatmasın psikolojik olarak bile etkiliyor