Biz kırk ucurmasini şöyle yaptık ucuramadik korona olduk 😂 haci teyzemiz var komsumuz o geldi bebegimin banyo suyuna fatiha okudu ayetel kursi okudu sonra bende dua ede ede oğlumu yıkadım. Ondan kalan bir miktar suyla da ben duşa girip o su ile abdest aldim. Sonra çıktım bebegimi emzirdim. Batıl inanc tabi ama kırk basmasin dediler bende balkona çıktım hava aldik oyle ☺️ burda akrabalari gezersin yumurta toplarsın adettendir biz korona olunca yapmadık o işi ama saolsun gorumcelerim ve kuzenim çok güzel sepetler yapmış gondermisler ☺️