muzicelerim2 Bebeğimde çok gaz oluyor bi ağlasa hemen evdekiler bugün bunu yedin ondan oldu şunu içtin ondan oldu gaz yapar yeme içme dedikleri ne varsa sildim hepsini çocuk benim sütümü kusuyor eee domates yemişim ondan olmuş yakında nefes alma gaz yapıyor dicekler siz dikkat ediyor musunuz durumlar nasıl
Merveeemeeliss muzicelerim2 ahhhh herkesin bi lafı oluyo ya kız bırak herşeyi ye bazı çocuklar su bile içsen gaz oluyo hiç dikkat etmedim valla kimseyide dinlemedim kaynanama bile bi sen biliyosun dedim valla ondan snra hiç ağzını açmadı sen ye çocuk vitamin alcak korkma gaz damlası kullanın masaj yapın ağlıyan hep ağlıyo valla
079aslankuzusu muzicelerim2 ya kimseyi sakın dinleme o gaz yapar şu senden gecer bu senden geçer ben bunalıma girdim inanın sakın izin vermeyin instagramda görmuyomusunuz herkez ne kadar rahat bi biz skıyoruz hayatı zindan ediyoruz kendimize
fermaninannesi muzicelerim2 bacıııım oğlum 21 aylık bir haftadır gazdan uyumuyor gece 2’de uyuyor 3-4 gibi ağlayarak kalkıyor ve gazını çıkartamıyor bende artık sinirlerim yıpranmış şekilde hadi senin bebeğin küçük gaz atmayı daha bilmiyordur benimki eşek kadar oldu emiyor hala bu zamana kadar yediklerimden çok gaz oldu ama 1 yaşından sonra her şeyi yedim şimdi 1 haftadır çıldırtıyor beni sanki etini kesiyorlar 🤦🏻♀️
papatyaaaaaa muzicelerim2 içinize almayın onun bunun lafına da bakmayın bende herseyi yedim gaz icin de sütünüzü bi yemek kaşığına sağın icine cok az kimyon atıp onu cay süzgecinden geçirip günde iki defa yapıp bebeğinize verin
muzicelerim2 Merveeemeeliss vitaminsiz kaldım iyice yemekten zevk alamıyorum doymak için yiyorum onuda iştahım yok iyice bunaldım
Merveeemeeliss muzicelerim2 sütün azalır sen yemene bak sitresede girme bırak milleti mümkünse tek kal biraz bebekle
SunnyG Her şeyi yiyorum ben. Ne yaparsan yap gaz oluyor zaten. Kimyon çayı iç, yemeğine kimyon dök, bebeğe masaj yap, gaz damlası kullan. Çıkarsa çıkar çıkmazsa yapacak bir şey yok. Ne yersen ye gaz olacak zaten.
079aslankuzusu Ben hastanelik oldum vitaminsizlikten bağırsak enfeksiyonu geçirdim üstüne bide antibytk kullanıyorum suan bebeğimi ilaç yüzünden emziremiyorum okdr ders olduki bana biz yesekte yemeskte gaz yine oluyo ben okdr dikkat etmeme ragmen olcak yine oldu oyuzden siz kendnize iyi bakın
Litfenama Anneden bebeğe geçen gaz bana çok ilginç geliyor. Hatta pek inandırıcı gelmiyor. 2 aylık bebeğim var ve bir gün bile gaz problemi yaşamadı. Doğumdan beri de bir gün bile yediklerime dikkat etmedim. Siz de etrafınızdakiler saçmalıyor diye beslenmenizi aksatmayın.
GamzeKarel muzicelerim2 Aynen herkes bir şey söyler sen bildiğin gibi ye Maflor Plus var onu tavsiye ediyorum her gün aynı saate olma şartı ile ben kullandım çok iyi geldi bebeğime masaj yapabilirsin ayaklarını öne arkaya bisiklet sürer gibi sonrasında iki ayaklarını beraber sağa çevir sola çevir masajı yap
Mucizelerherzaman muzicelerim2 bebişin gazını çıkarmak için bir video gördüm denedim patır patır yaptı 2 gündür kucağımda. emzirirdikten sonra havaya kaldırıp aşağı yukarı indirip kaldırıyorsun bir kaç kere sonra göğsüne alıp yada koluna nasıl sırtını sıvazlıyorsan öyle tut ve sırtını sıvazla gazını daha rahat çıkardığını göreceksin. Yaptığımda inanamadım
Noname21 muzicelerim2 hicbirsey yemeden de o gaz oluyor. Gogusune yatır karni karnına gelsin o rahatlatiyor bebekleri. Simdi yaz ayı suya sokabilirsin suda hareket ettikçe gazı gider.