Merhaba anneler. Bebeğim 9 aylık, pazartesi işe başlıyorum, ben yokken babannesi bakacak. Alışsın diye bir haftadır birlikteler, her gün 1-2 saat de yalnız bırakıyorum ama ben gelene kadar mızık mızık, uyumuyor, yemek yemiyor. Ne kadar sürede alışır, sizler alıştırmak için neler yaptınız? Tek tesellim öğretmen olduğum için okula kısa süreli gidecek olmam, yoksa aşıeı derecede paniğim şu anda :(