Bebeğim 1 yaşına girdi gireli gece uykuları mahvoldu normalde gece uykusuna kolay dalardı gecede sadece emmek için uyanırdı ama şimdi her saat başı ağlıyo uyanıyo yanımızda uyumak istiyo mahvoldu düzeni varmı başına böyle bir şey gelen sendrom mendrommu ne bu ya 😭😭😭