Mylifee52 46 günlük. Bebeğim var emzirmiuorum adetin 3 günü ve aşırı derece kanamam var korkuyorum ?? Başına gelen var mı normal mi ?
Goksinn Mylifee52 canım bende 40 im cıktı 6 gün sonra adet oldum ve hayatımda hiç böyle kanamam olmamıştı gayet normal merak etme. Ilk olduğu için pis kan temizleniyor ☺
Deletedmom019 Mylifee52 normal canımmmm pis kanı atıyosun hatta daha iyi bile karnın inmediyse daha iyi iner
Aayyssnnrr Lahusalik bitti dimi Benimde bebeğim 3 aylık bende geçen hafta oldum adet ilk kez benimde normalde ilk gün az gelirdi yoğun geldi çok ağrılı olurdu agrim olmadı