Sevinccolak Merhaba arkadaşlar. Kızıma Bexsero aşısı yaptırdık. Aranızda yaptıranlar var mı ? Sizde ne gibi yan etkileri oldu ?
Show_must_go_on Sevinccolak bende 2 doz yaptırdım sadece hafif ateşi oldu bir de aşı yeri biraz kızardı bizim o kadar
OozlemOozlem Sevinccolak bizde yatağına yatıramama hatta yatak odasına dahi sokamama gibi bir durum oldu. Yani huzursuzluk yaptı, çol ilginçti.
Lulemom Sevinccolak 2 doz yaptırıdm. 3. Yü daha olmadı. İlk dozda 3 gün ateş oldu. İkinci dozda da yarım gün ateş oldu. Başka bi yan etkisini yaşamadık
asude456 Sevinccolak 3 5 ve 8 aylarda yapıldı bir dozda 13 ayda yapılcak üç ve beşinci aylarda yapılan 2 gün ateş ve huysuzluk yaptı 8 ayda yapılan 1 gün hafif ateş 2 gün iştahsızlık ve huysuzluk yaptı biraz ağır bi aşı
Show_must_go_on Sevinccolak doktorumuz bazı çocuklarda yapabilir demişti etkisi 1-2 gün sürmesi lazım en fazla boş bol sıvı alsın takipte kalın geçer inşallah