Berilsmom13 Merve1504 en çok özlediğim şeylerdendi:) denedim canım açılmayınca yattım valla 40 ım çıkmıştı tabi
oglumubeklerken Merve1504 ancak 6 buçuk 7 Ay sonra falan yatabildim sezaryenle alakalı olarak değil de goguslerim dolu olduğu için rahatsız edici oluyor şimdi şimdi iyice rahatladım yatabiliyorum ama bazen yine göğuslerden dolayı yatamadığım oluyor
Dilaninaan Hamilelikte en çok özlediğim şeydi ama bu seferde yüz üstü yatınca göğüsümden süt geliyordu baskıdan dolayı yada rahatsız edici his veriyordu başlarda şimdi uzanıyorum 3 bucuk ay sonra 😂