Masalina01 Çocuk cerahine götürdüm karnında defekt varmış 5.6 aylıkken ameliyat olması gerekiyormuş!!!!! Ağlıyorum
Magnolina Masalina01 ağlama Allah şifasıni versin diye dua et ağlamak birşey değiştirmez senin sandığından daha güçlü bebisler inşallah ameliyattan sonra sağlığına kavuşur