EfosMoM Merhaba kizlar.. kizimi göz muayenesinden gecirdim sonuç böyle acaba anlayan varmı ? Yardimci olursaniz sevinirim
ferlazen 9 aylık bebeğe nasıl göz muayenesi yapıldı yani ağlamadan nasıl sabit durdu tam olarak anlatabilir misiniz. Benimkide 9.5 aylık hiç gitmedim gidicezde?
EfosMoM ferlazen uzaktan cihazla bakiliyo kucaginda tutuyosun karanlik odada uzakdan tutuyo makineyi ve ışık cıkıyo makineden cocukta ona bakiyo o arada bakiliyo