Ftmsnny Merhaba 4 aydır kızımda bende süt alerjisi diyetindeyiz. Dün testimiz tekrarlandı ve sonuç negatif ama alerji doktoru 1-2 gün sonra gelin bebeğe mama getirin( normal mama) burda yedireceğiz dedi. Ama benim araştırdığım bu diyeti önce annenin açması gerekmiyor mu? Direkt çocuğuna bu şekilde diyeti açtırılan oldu mu? Tecrübeli annelerden diyet açma konusunda destek bekliyorum
Minime Ftmsnny bizde dün açmaya başladık diyeti,kızıma yoğurtla başladık ama tepki olarak ne vermesi gerekiyor bilmiyorum çok tedirginim
Deletedmom277 Ftmsnny şöyle ki bu doktordan doktora değişiyor. Doktor kendisi açtırıyorsa damar yolu açıyorlar herhangi bi ağır reaksiyonda müdahale için. Çok az denemelerle artırıyor . Kimi doktor ilk anneye açtırıyor. Sonra bebeğe evde açtırıyor
saripapatyam2 Ftmsnny bizde yumurta diyetini açıcaz direk bebeğimde denicek doktor. Aynı şeyi bende düşündüm emziriyorum ilk benim açmam gerekmezmi🙄
Ftmsnny Minime biz ek gıdaya başladığımızda yoğurt ile süt aletijisi olduğu ortaya çıkmıştı. Yüzünde sakal gibi o alan kıpkırmızı oluyordu
Ftmsnny Aysenil_ deride tespit edildi 4 aydır diyetteydik dün yine testi tekrar yaptılar reaksiyon göstermedi
Aysenil_ Ftmsnny o zaman geçmiş olabilir bebekler anne sütünden gıdanın yüzde 10nunu alabiliyormuş o nedenle diyet açıldığında ilk gün tepki göstermiyorlar genelde gıda vücutta biriktikçe bikaç gün sonra yani tepki olabiliyor zira benim kızım ishal oldu.Bence doktor kontrolünde açılması daha iyi kesin sonuç gıdayı alacak allah korusun geçmemişsede doktorda var