Bugün 3. Günümüz 29 aylığız daha önce denemiştim asla girmiyordu tuvalete ağlıyordu ara verdim tekrar 3 gündür deniyorum ara ara ağlıyor ama en azından giriyor az birşey çişini bırakıyor ağlıyor geri çekiyor bırakıp çeyır bir kaç defa normal bıraktı yaptı altına kaçırdığı da oldu ama bez kullanıyorken 2 saatte bir bezi çiş dolardı şuan çişini tutabiliyor o kadar yapmıyor bezinin olmadığının farkında bence kendini ifade edebiliyor çişin geldiğinde ne diyeceksin diyorum anne çiş geldi dicem diyor ama daha çişimin geldiğini bilmiyor o yüzden söylemiyor sizce hazır mı değil mi