Bensuuu1 biz 3 kişilik bi aileyiz xiaomi aldık. aslında hiç almak öyle aklımda yoktu yani bi anda aldım gitti nasıl çalışır neler pişer hiç bilmiyodum. geldikten sonra tavuk kanadı ve patates kızartması pişirdim. gerçekten çok hızlı pişiyor ve yağını daha az koyuyorum isteğe bağlı. öbür türlü patates kızartmaya kalksam bi ton yağ olcak hem cebe hem bize zarar. bence durumu olan herkes almalı kızım ben yemek yaparken asla rahat bırakmıyor fritöze yemeği koyuyorum 20-25 dk arası ortalama onunla ilgileniyorum hem yağdan hemde zamandan tasarruf🤭 bu arada fazla elektrik yakmıyor ayda ortalama 30 küsür tl falan yakar yani kullanıma bağlı. fırın gibi önceden ısıtma olayı yok kek falan yaparsan ön ısıtma ayarı var ama ben kek yaptım ön ısıtma kullanmadan 18 dkda kek pişirdim🤭😎