Benim kızımmda çok su içiyor. Uyumadan önce bi yudum bi yudum diyerek sürekli su içer ve sızdırma olayından yıldım artık. Gece uyanır yatağının yanından suyu alır içer uykuya devam eder. Bi kaç güne tuvalet eğitimine başlayacağız çok endişeliyim ne yapacağıma karar veremedim. Gece su içmesini engelleyince uykudan uyanıp uyumuyor. Alışkanlık edindiğini düşünüyorum. Siz nasıl yaptınız acaba durumunuz nedir?