Aaaras Mama verirken de şöyle yaptım
Mesela sağ göğsümden emzirdim diyelim, sonraki öğünde mama verdim, sonra tekrar sağ göğsümden emzirdim
Sol göğsümde çok süt birikiyordu onu sağıyordum
Sonra sağ sol karışık emziriyordum
Ertesi gün aynı işlemi yapıp mama yerine sağdığım sütü veriyordum
Yine tek göğsümde süt birikiyordu
Ama bunu yaparken dikkat edin mastit olmayın🙏🏼