Kızım 10 ay 20 günlük 5 gün önce el ayak hastalığı oldu geçiren var mı? Dr ye götürdük ilaç falan verdi ama başından geçen varsa bilgilendirme yapabilir mi? Ne kadar sürdü? iz kaldı mı? yaralara birşey kullandınz mı mesela? Doktorumuz sadece kaşıntı için şurup verdi. Çok yoğun atlatıyor bu arada🥺