Yavuzalpinannesi1 Bebeğinizin göz muayenesi kaçıncı ayda yaptırdınız? bir mecburuyeti var mıydı. Biz ayın 7 sinde 4 aylık oluyoruz biraz geç kalındığı ve hemen yapılması gerektiği söyleniyor randevumuz 14unde.
Anonim81 Yavuzalpinannesi1 1 yaşında bakılıyor. Bizi çocuk doktoru ilk doğduğunda gözleri kayıyo diye kekleyip göz doktoruna göndermişti. Doktor 1.yaşında bakılır ama içiniz rahat etsin bakalım dedi öyle baktı. Yani 1.yaş.
Annis-ogul Yavuzalpinannesi1 bebek yoğun bakımda kuvozde kalırsa ilk 3 sy içinde rop muayenesi yapılması zorunlu ama sağlıklı doğum olduysa 1 yasinda yapılması en sagliklisi .Bn 1 yasinda götürdüm şimdi 2.yasinda goturcem senede bir kere ideal
atlasask Ben de daha yaptırmadım 2 ay 13 günlüğüz sanırım haftaya gideceğiz biz de . Konuyu merak ediyorum yorumları bekliyoruz kızlar
Yavuzalpinannesi1 Anonim81 ben Rize’de yaşıyorum sağlık akanligi 3. Ayda istiyormuş hatta aile hekimi defalarca sordu yaptır yaptır diye. Ayrica göz doktoruna sordum hani bilir diye evet 3. Ayda yapıyoruz bitaz gecikmiş bir an önce yapılması gedek dedi ama bende hala yaptırmadım. 14 ünde inşallah 🥰
Aykizinannesiii Bebeğim 6.5 aylık göz doktoruna götürecektim ama sağlık ocagındaki doktor kontrol etti gerek yok simdilik bir sorun yok dedi 1 yasında götüreceğim